Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym Fenix.pl
-
Wybrałeś zły rozmiar lub kolor nie jest taki jak chciałeś?
Pamiętaj, że bez problemu wymienimy zakupiony produkt na inny. Na wymianę masz 14 dni licząc od daty dokonania zakupu.
-
Jedyne co musisz zrobić to postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi:
-
Przejdź do formularza w pliku PDF, wypełnij go i wydrukuj. Następnie dołącz do paczki.
-
Przygotuj kopię paragonu lub faktury VAT oraz oryginał dołączonej karty gwarancyjnej.
-
Jeśli otrzymałeś do zakupionego produktu gratisy, także należy je dołączyć do paczki.
-
Zwracany produkt wraz z powyższymi dokumentami i gratisami wyślij na adres:
-
Kolba sp. z o.o. - Fenix.PL Wymiana
Wiejska 46
41-253 Czeladź
-
Twój komfort zakupów jest dla nas najważniejszy. Rozumiemy to, że zakup online bez możliwości wcześniejszego przyjrzenia się wybranym produktom nie dla każdego jest łatwy. U nas wszystkie wątpliwości znikają bezpowrotnie.
W przypadku braku produktu, na który chciałbyś wymienić zakupiony produkt skontaktuje się z Tobą nasz konsultant celem ustalenia dalszego postępowania.