pl / zł

Wybierz ustawienia regionalne

Zatwierdź

Serwis i reklamacje

powrót

Serwis i reklamacje

Jeśli trafiłeś na niniejszą stronę, to prawdopodobnie zakupiony przez Ciebie produkt nie działa lub działa nieprawidłowo. Takie sytuacje zdarzają się dość rzadko, ale jesteśmy gotowi, aby pomóc w zaistniałej sytuacji. Poniżej znajdziesz instrukcję, co zrobić krok po kroku, abyś mógł cieszyć się w pełni funkcjonalnym produktem.

1. Skontaktuj się z naszym serwisantem zanim odeślesz sprzęt do naszego dystrybutora

Bardzo często okazuje się, że problem jest na tyle błahy, że można rozwiązać go podczas krótkiej rozmowy telefonicznej lub nasz serwisant opisze rozwiązanie w mailu. Czas naprawy ograniczony jest do minimum, a Ty nie musisz czekać na rozpatrzenie reklamacji, co może potrwać nawet do 14 dni roboczych.

Dane kontaktowe znajdziesz poniżej:

2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij do naszego dystrybutora uszkodzony sprzęt

Jeśli nasz serwisant nie był w stanie na odległość pomóc Ci rozwiązać, powinieneś wypełnić poniższy formularz kontaktowy i wysłać wadliwy produkt do naszego dystrybutora. Dołożymy wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona w jak najkrótszym czasie. Aby wszystko przebiegło sprawnie, to:

  • wypełnij prawidłowo poniższy formularz i wyślij zgłoszenie do naszego systemu,
  • wydrukuj zgłoszenie .pdf i wyślij na nasz adres serwisu:
    KOLBA sp. z o.o. (dawniej Łukasz Matuszczak PPHU KOLBA), ul. Wiejska 46, 41-253 Czeladź
    z dopiskiem SERWIS Fenix.pl

Formularz serwisowy
Dane zgłaszającego
/
/
Dane produktu
1.
Wybrany produkt:
Nazwa:
Symbol:
Dodaj kolejny towar

Pamiętaj, aby dokonać prawidłowej naprawy, potrzebujemy na to czasu!

  • na ustosunkowanie się do reklamacji mamy 14 dni, w ciągu których zostanie Ci przedstawiona propozycja rozwiązania problemu (przeważnie trwa to kilka dni),
  • w przypadku braku kontaktu z naszej strony oznacza to, że reklamacja została uznana według Twojej sugestii,
  • po zaakceptowaniu proponowanego rozwiązania czas naprawy może potrwać od kilku dni do kilku miesięcy (konieczność wysyłki sprzętu za granicę) w zależności od rodzaju produktu i poziomu skomplikowania usterki,
  • w przypadku braku możliwości naprawy otrzymasz nowy produkt lub zwrot pieniędzy.
Brak produktów do porównania